niedziela, 8 kwietnia 2012

Jajeczka w kubraczkach c.d.

W dniu tak pięknyym i radosnym,
Gdy zieleni wkoło się,
Gdy króliczek i baranek razem
przy rzeżużce bawią się,
Świat się cieszy, bo Zmartwychwstał
Jezus Chrystus  Pan.
Niech Wam Pan Bóg łaski z nieba śle, 
Zeby wszystkim dobrze żyło się.



jajeczka w gniazdkach z muliny


 Powstało ostatnio kilka jeszcze jajeczek- dziś przy życzonkach zamieściłam kilka fotek :) 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wszystkim pogodnych i radosnych Świąt w gronie rodzinnym :)

Dziękuję za wszystkie komentarze-zawsze z przyjemnością je czytam

5 komentarzy:

  1. Piękne jajeczka. Jeszcze nie było chyba takiej techniki, która wykonane były jaja wielkanocne - które by mi się nie podobały. Grunt by były kolorowe a Twoje takie są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś tak w życiu wyszło , że nie polubiłam jajek , ale twoje są tak piękne i błyszczące , że może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe te jajeczka.
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły Ci te jajka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze- tutaj może troszkę bardziej błyszczą, ale myślę to efekt lampy w aparacie ;) dodajecie mi tchnienia do dalszych twórczości :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń