wtorek, 22 marca 2011

Wiosna :)

   Wreszcie nadeszła upragniona wiosna :) , co prawda jeszcze momentami troszkę przystopowuje i snuje się  gdzieś, ale i tak jest już coraz bardziej wyczuwalna. Coraz częściej widzimy jej zwiastuny dookoła nas, czasem w ogrodzie, czasem idąc spacerkiem przez park-widząc coraz większe pęki wyrastających z drzew  liści, coraz częściej możemy zobaczyć pierwsze wiosenne kwiaty przebiśniegi czy krokusy. Już nawet narcyz powoli zbliża się do okazania nam swego kwiatu. Słyszymy również coraz więcej śpiewu ptaków, gdyż coraz więcej ptaków powróciła już z ciepłych krajów, co jak co - ale przyroda już nie kłamie i właśnie ptaki są tego najlepszym dowodem, iż wiosna zawitała już u nas na dobre :))
   Wczoraj wybrałam się na spacerek w poszukiwaniu wiosny :))


     Jak widać znalazłam oznaki wiosny :), nie wspominając o śpiewie ptaków i o ciepłym wiosennym powiewie wiaterku...
W domu też robi się coraz wiosenniej :)  





Chociaż kwiaty z bibuły robię już od jakiegoś roku, przyznam szczerze, że magnolie robiłam po raz pierwszy skorzystałam z bardzo ciekawej stronki, którą bardzo polecam:
Są na niej zdjęcia krok po kroku jak wykonać taką gałązkę magnolii :)  
   Wygląda naprawdę jak prawdziwa-ale myślę, że jednak moje fotki nie w pełni odzwierciedlają jej kolory(wyszły mi jakieś blade)
                                    
       Serdecznie i wiosennie pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

2 komentarze: