poniedziałek, 23 maja 2011

Nowe odkrycie



  Ostatnio miałam  możliwość uczestniczyć w kursie w Venosie w Zabrzu, z którego jestem naprawdę zadowolona. Miałam możliwość odkrycia czegoś nowego, a mianowicie gliny. Tak, tak mam na myśli, surowiec z którego można coś tworzyć :). Jest to naprawdę ciekawy surowiec, który daje naprawdę wiele możliwości.
Niestety trzeba mieć do tego piec, który jest dosyć kosztowny :( , ale może kiedyś :) Zawsze trzeba mieć nadzieję i wierzyć w swoje możliwości i dążyć do czegoś-Wtedy to życie ma sens! 

Aniołek dla córci





















A tutaj w końcu mam mój przybornik :)) na wszelkie 
duże podręczne przybory. Na długie linijki, pędzle 
i nie tylko :))


dzwonek do świątecznych dekoracji



coś dla mnie
 Na razie póki co pozostaje masa solna :/ , ale lepiej " wróbel w garści..." :)

2 komentarze:

  1. może uda ci się znaleźć kogoś z piecem w okolicy :) Też poznałam uroki gliny i zakochałam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością na tym nie poprzestanę :) we mnie też coś ruszyło, jak magnes i przyciąga mnie do siebie :)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń