piątek, 3 czerwca 2011

Surówki :)

 Dziś w końcu dotarła przesyłka z surówkami :) -mogę dalej tworzyć :) Zabieram się ostro do pracy, większość powinna być gotowa na 26.06 na małą wystawę "Rękodzieło" w Pławniowicach na "Noc Świętojańską", a czy zdążę to zobaczymy. Wszystko zależy też od Córci - czy będzie normalnie spać ;) , gdyż większość powstaje wieczorem, a czasem nocą, kiedy Maleństwo smacznie śpi. Myślę, że z czasem pomoże mi trochę, na razie będzie mieć osiemnaście miesięcy-wow to już półtory roku :))) (jak to przeleciało!), więc pomaga tylko tyle ile na razie potrafi :). Ale przy rozpakowywaniu już pomagała.
   



   Zabieram się do pracy, a o rezultatach na pewno się dowiecie.
Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających. Pozostawcie za sobą jakiś ślad w formie komentarza. Z chęcią przeczytam , a nawet odpowię :)

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie :) Bardzo ciekawiło mnie kiedy w tym roku będzie dokładnie impreza na Pławniowicach i widzę u pani informacje. Byłam rok temu i bardzo mi się podobało, ale dopiero na wieczorną część imprezy, fajerwerki i dyskotekę pod gołym niebem, choć myślałam że będzie to impreza typu festyn, które zresztą bardzo lubię :) , ale widzę że w tym roku jakieś inne atrakcje sie szykuja. Nie spodziewalabym sie wystawy rekodziela tam :) Ale bardzo fajnie, bo widze kolczyki i bransoletki z drewna - chyba brakuje mi czegos takiego w domu. ostatnio tez bawilam sie koralikami z drewna złocąc je sprayem. Polecam ten patent i pozdrawiam. PS.czekam na jakies zdjecia gotowych prac

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że byłam pomocna :) i serdecznie zapraszam :) już sporo zrobiłam-muszę kolczyki zmontować i tylko fotki porobić, ale prace wciąż trwają.
    Sprayem patent zdecydowanie szybszy do wykonania, też się kiedyś bawiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń