wtorek, 22 lutego 2011

Kartki ręcznie robione

   Coś długo mnie nie było, ale postaram się nadrobić zaległości.
   Już od paru lat moją pasją są Kartki-ręcznie robione. Uważam, że coś zrobionego własnymi rękami jest dużo bardziej wartościowsze, niż takie przemysłowe-kupione w sklepie. Zaraziłam się nimi chyba w Holandii, gdzie spotkałam nawet starszych ludzi robiących  rękodzieła. Tam zwyczaj wręczania kartek okazjonalnych jest dużo bardziej rozpowszechniony niż u nas w Polsce. Idąc nawet na urodziny do kogoś czy zdany egzamin czy prawo jazdy nie może się obejść bez wręczenia kartki. Nawet sąsiedzi choć nie są aż tak blisko ze sobą w kontaktach towarzyskich wręczają sobie kartki i to nie tylko z okazji Świąt.
   Początkowo zaczynałam od kartek Bożonarodzeniowych - śląc je rodzinie i najbliższym.
-Chyba przez tą niepowtarzalną magię Świąt Bożego Narodzenia...
Z biegiem czasu robię już kartki na wszelakie okazje - ostatnio robiłam kuzynce na 18 -nie jest co prawda zwariowana, ale też nie chciałam takiej :), ale za to życzonka były w niej bardziej 18-tkowe



  Wstawię kilka  fotek innych kartek, robionych trochę wcześniej:









Tak się złożyło, że prawie same weselne :)
                       -   widać miłość kwitnie, jakoś tak sporo wesel w zeszłym roku się nazbierało :)

Zdjęcia nie odzwierciedlają kartek jak w rzeczywistości- może następne fotki wyjdą lepiej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz