poniedziałek, 28 lutego 2011

W nowej odsłonie

   Już od dłuższego już czasu nie wiedziałam jak pomalować przedpokój, aby wizualnie się powiększył i trochę ożywił. Jest on długi i dosyć wąski,gdzie nie ma doświetlenia z żadnego okna i w dodatku jest w nim aż 6 drzwi.
   Długo zwlekałam, myśląc co by tam zrobić-początkowo zainspirowało mnie lustro, które miałam tam dłuższy czas. Najpierw pomalowałam lustro z srebrnego na biały - oczywiście drapane, gdyż rama jest w starszym stylu. (choć wyprodukowana znacznie później, nie jest w całości z drewna-tylko z domieszką zaprawy czy tworzywa, dlatego też nie mogła być  więcej drapana).



W albumie również zmieniłam obrazek

   Potem zaczęłam przerabiać ramki, które już wisiały jakiś czas:

Ramki też zrobiłam drapane
            Zmieniliśmy także garderobę, udało nam się ją kupić z tzw. drugiej ręki czarny metal połączony z drewnem. Oczywiście przemalowałam ją na biało by dopasować ją do reszty:


Jeszcze zostało przerobić komodę pod garderobą, ale to potrzeba troszkę więcej czasu - a tym bardziej przy małym brzdącu ;)
A teraz mykam do maluszka, bo mu już się zaczyna nudzić :) Papap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz