poniedziałek, 7 lutego 2011

Kartki

     Bardzo lubię eksponować KARTKI okazjonalne w przestrzeni mojego mieszkanka. Wtedy w każdej chwilce kiedy zerknę w ich stronę pamiętam o Osobie, od której kartkę dostałam-mogę umknąć myślami gdzieś czasem daleko-wspomnieć co nieco... , ale i zarazem udekorować mieszkanko. Czasem na święta, ale również na inne okazje-ostatnio udekorowałam nimi Córci Narodzinki :)

Tutaj użyłam 2 przyssawek do szkła-aby zamocować je do lustra, tasiemkę lub sznurek oraz ozdobnych klamerek.


Oczywiście w mojej ekspozycji kartek nie może zabraknąć pejzażu zimy, który śniegiem otula cały krajobraz   za oknem. Skrzy się , rozświetla zimową aurę rozlegającą się wokół.Gdzie w magicznym czasie Świąt Bożego Narodzenia dodatkowo światełka choinek i świątecznie przystrojonych domów dodają blasku, tworząc niepowtarzalną atmosferę.

Nie brakuje również kartek ręcznie robionych mających "duszę" - dziękuję Ci  Siostro Droga za te cudo :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz